Suoria yhteydenottoja sponsoroidun jutun avulla

CustomIT on täyden palvelun IT-toimittaja, jonka asiakkaita ovat kaiken kokoiset pk-yritykset toimialasta riippumatta. I-Mediat auttoi CustomIT:tä kertomaan räätälöidyistä ja paikallisista ratkaisuistaan sisältömarkkinoinnin keinoin.Lue lisää

Paras Paikka -kampanjalla houkuteltiin uusia asukkaita Kauhavalle

Kauhavan kaupunki toteutti vuosina 2020–2021 laajalti huomiota herättäneen ja paljon kiitosta keränneen Paras Paikka -markkinointikampanjan. I-Mediat oli kumppanina suunnittelemassa ja toteuttamassa kampanjaa.Lue lisää

Painettu kaupunkilehti on tärkeä osa Alavuden kaupungin viestintää

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden”, kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.

Lue lisää

K-Citymarket Ideapark markkinoi advertoriaaleilla

Päivittäistavarakaupan alalla on perinteisesti luotettu printtimainontaan, joka on edelleen toimiva tapa markkinoida esimerkiksi viikon tarjoustuotteita. K-Citymarket Ideapark on kuitenkin halunnut lähteä monipuolistamaan omaa markkinointiviestintäänsä, ja kumppaniksi tähän on valikoitunut entuudestaan tuttu taho, I-Mediat.

Lue lisää

VASEK tavoitti lähialueen matkailumarkkinat sponsoroidulla jutulla

Vaasanseudun Kehitys Oy:n eli VASEKin tavoitteena on vahvistaa alueensa kilpailukykyä yhteistyössä kuntien, elinkeinoelämän sekä tutkimuksen ja koulutuksen kanssa. VASEKin tehtäviin kuuluu yrityspalvelujen tuottamisen sekä erilaisten kehityshankkeiden lisäksi seudun markkinointi.Lue lisää

Ideaparkin avajaisten kävijätavoite ylittyi I-Medioiden avulla

Seinäjoen Ideaparkin avajaiset onnistuivat yli odotusten. Avausviikonloppuna Ideapark keräsi miltei 200 000 vierailijaa. I-Mediat Oy:n markkinointipalvelut ja mainonnan ratkaisut olivat merkittävässä roolissa avajaisten onnistumisessa.

Lue lisää
Go to Top