fbpx

Painettu kaupunkilehti on tärkeä osa Alavuden kaupungin viestintää

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden”, kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.

(lisää…)

K-Citymarket Ideapark markkinoi advertoriaaleilla

Päivittäistavarakaupan alalla on perinteisesti luotettu printtimainontaan, joka on edelleen toimiva tapa markkinoida esimerkiksi viikon tarjoustuotteita. K-Citymarket Ideapark on kuitenkin halunnut lähteä monipuolistamaan omaa markkinointiviestintäänsä, ja kumppaniksi tähän on valikoitunut entuudestaan tuttu taho, I-Mediat.

(lisää…)

VASEK tavoitti lähialueen matkailumarkkinat sponsoroidulla jutulla

Vaasanseudun Kehitys Oy:n eli VASEKin tavoitteena on vahvistaa alueensa kilpailukykyä yhteistyössä kuntien, elinkeinoelämän sekä tutkimuksen ja koulutuksen kanssa. VASEKin tehtäviin kuuluu yrityspalvelujen tuottamisen sekä erilaisten kehityshankkeiden lisäksi seudun markkinointi. (lisää…)

Vamia tavoittaa alueensa yleisöt I-Medioiden avulla

Vamia on vaasalainen monialainen ammatillisen koulutuksen organisaatio, jossa opiskelee vuosittain noin 5 000 opiskelijaa. Vamian koulutustarjontaan sisältyy yli 60 perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoa.

(lisää…)

Go to Top