Bannerimainonta

Bannerimainonta eli display-mainonta on verkkomainonnan perusmuoto. Bannerimainontaa hyödyntämällä yrityksesi tavoittaa I-Median julkaisemien lehtien verkkosivuilla ja digitaalisissa alustoissa esimerkiksi sellaisiakin kohderyhmiä, jotka eivät kuluta printtimediaa. Ja koska verkkosivujen sisältö päivittyy kellon ympäri, on mainontakin tehokasta lähes kellonajasta riippumatta.

Bannerimainonta on kustannustehokas ja joustava mainosmuoto moneen eri tarkoitukseen. Yrityksesi voi bannerimainonnan avulla mm. tehdä brändiään tunnetuksi tai viestiä tehokkaasti käynnissä olevasta tarjouskampanjasta.

Bannerimainonnan toteuttaminen

Bannerimainokset ovat verkkosivuilla tietyissä ennalta määritetyissä kohdissa näkyviä mainoksia. Bannereissa voidaan hyödyntää mm. kuva-, teksti- ja videosisältöjä. Mainoksiin saadaan vielä lisättyä eloa ja interaktiivisuutta animoinnilla tai karusellinäkymän avulla. Bannerimainosten koko ja sisältö vaihtelevat täysin responsiivisesti käyttäjän päätelaitteen perusteella. Bannerimainoksilla on vain yksi näyttökertojen perusteella määräytyvä hinta.

Perusbannerimainontaan lasketaan kuuluvaksi tavanomaisimmat suorakaiteen muotoiset mainospaikat. Perusbannerimainonta on hyvä tapa nostaa yrityksesi viesti esimerkiksi lehtiemme luettujen sisältöjen rinnalle.

Erikoisbannerimainonta on nimensä mukaisesti bannerimainontaa, jossa hyödynnetään hiukan tavanomaisesta poikkeavampia mainospaikkoja ja -muotoja. Tällaisia mainoksia voivat olla esimerkiksi verkkosivusisällön päälle pompsahtavat mainokset (pop-up). Erikoisbannerimainonnan avulla varmistat, että yrityksesi viesti huomataan.

Tutustu myös muihin verkkomainonnan muotoihin

Ota yhteyttä

I-Mediat yritysmyynti puh. 06 2477 205 myynti@i-mediat.fi

Prima Power halusi juhlistaa joustavien valmistusjärjestelmien ja automaattisten varastoratkaisujen eli The SYSTEMin 30-vuotista taivalta mainosvideolla. Videota lähdettiin suunnittelemaan alkuvuodesta ja käsikirjoitus oli valmiina helmikuussa.... Lue lisää
I-Mediat
Mainonnan mittaamiseen ja optimointiin liittyvä keskustelu on kerännyt digitalisoitumisen myötä yhä kovempia kierroksia. Mitattavuuden merkityksen korostuessa moni markkinoija ja mainostaja on alkanut vaatia vastaavaa mitattavuutta myös lehtimainonnalta.... Lue lisää
I-Mediat
Lataa tuhansiin tutkittuihin mainoksiin perustuva opas sanomalehtimainonnan tekemisestä.... Lue lisää
I-Mediat

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Palvelumme

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme