Mainonta digitaalisissa ulkonäytöissä

Digitaalinen ulkomainonta vie yrityksesi viestin sinne, missä ihmismassat liikkuvat: kaupunkien keskusta-alueille ja liikenteen vilkkaimmille tuloväylille. Digitaalisen ulkomainonnan avulla kiinnität tehokkaasti ihmisten huomion ja tuet samalla muita mainosmuotoja. Kun ilmoituksesi huomataan ensin aamukahvipöydässä sanomalehdessä, myöhemmin työmatkaa tehdessä ulkonäytöltä ja illemmalla verkossa puhelinta selaillessa, menee viestisi paremmin perille.

Ulkomainonta on hyvin perinteikäs mainonnan muoto, jota tehdään yhä edelleen paljon tienvarsilla ja siellä, missä ihmisvirrat kulkevat. Ulkomainontaa kutsutaan myös kodin ulkopuoliseksi mainonnaksi englanninkielisen termin out-of-home advertising (OOH) mukaan. Digitaalinen ulkomainonta (digital out-of-home advertising, DOOH) puolestaan on sananmukaisesti digitaalinen versio perinteisestä ulkomainonnasta. Digitaalinen ulkomainonta on yhä suositumpi mainonnan muoto erityisesti kasvukeskuksissa.

Perinteiseen mainontaan verrattuna digitaalisella ulkomainonnalla toteutat näyttävää ja vuorovaikutuksellista viestintää still-kuvina tai videona. Tavoitat ulkonäyttömainonnalla kuluttajat arjen tavanomaisilta reiteiltä ja voit tuoda tuotteitasi sekä palvelujasi esille vuorokauden ympäri – tai juuri silloin, kun haluat.

I-Medioilla on kattava kiinteiden ulkonäyttöjen verkosto Seinäjoen kaupunkialueella ja verkostoa laajennetaan jatkuvasti. Ulkonäyttöverkostoa tukee Seinäjoen vilkkaimpiin kauppakeskuksiin sijoitetut infotaulut ja Seinäjoen paikallisliikenteen busseihin sijoitetut mainosnäytöt. Lisäksi tarjolla liikuteltavia ulkonäyttöjä esimerkiksi tapahtumien käyttöön. Kaikki ulkomainoskampanjat voidaan räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan.

5 vinkkiä digitaalisten ulkonäyttöjen mainossuunnitteluun:

  1. Näyttömainonnassa seitsemän sanaa on hyvä yleissääntö (huomioi katsojan käyttämä aika ja etäisyys).
  2. Kuvat ihmisistä, varsinkin kasvokuvat ovat tehokkaita.
  3. Vältä valkoista taustaväriä.
  4. Suosi värikkäitä ja vahvoja mainoksia. Ne ovat tehokkaimpia.
  5. Kerää katseita tutuilla muodoilla. Katse hakee ympyröitä, kolmioita ja neliötä. Yksinkertainen on selkeintä ja kaunista.

Ulkonäyttömainonnan muodot

Ota yhteyttä

I-Mediat myynti

puh. 06 2477 205
myynti@i-mediat.fi

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut erittäin suosituksi markkinointikeinoksi viime vuosien aikana. Mutta mistä vaikuttajamarkkinoinnissa pohjimmiltaan on kyse, miksi se toimii ja miten sitä hyödynnetään?... Lue lisää
I-Mediat
I-Mediat järjestää 5.5.2021 webinaarin vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämisestä B2C-yritysten markkinoinnissa. Tervetuloa mukaan!... Lue lisää
I-Mediat
Kärkimedia toteutti alkuvuodesta 2021 yhdessä 22 päivälehden kanssa kyselytutkimuksen sanomalehtien ja niiden verkkosivujen lukijoiden ostokäyttäytymisestä. Kyselyyn tuli yhteensä 4595 vastausta. Vastaukset antavat mielenkiintoista tietoa siitä, millaisia asioita sanomalehtien lukijat arvostavat ja miten he sanomalehtimainontaan suhtautuvat.... Lue lisää
I-Mediat

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Palvelumme

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme