Mainonta digitaalisissa ulkonäytöissä

Digitaalinen ulkomainonta vie yrityksesi viestin sinne, missä ihmismassat liikkuvat: kaupunkien keskusta-alueille ja liikenteen vilkkaimmille tuloväylille. Digitaalisen ulkomainonnan avulla kiinnität tehokkaasti ihmisten huomion ja tuet samalla muita mainosmuotoja. Kun ilmoituksesi huomataan ensin aamukahvipöydässä sanomalehdessä, myöhemmin työmatkaa tehdessä ulkonäytöltä ja illemmalla verkossa puhelinta selaillessa, menee viestisi paremmin perille.

Ulkomainonta on hyvin perinteikäs mainonnan muoto, jota tehdään yhä edelleen paljon tienvarsilla ja siellä, missä ihmisvirrat kulkevat. Ulkomainontaa kutsutaan myös kodin ulkopuoliseksi mainonnaksi englanninkielisen termin out-of-home advertising (OOH) mukaan. Digitaalinen ulkomainonta (digital out-of-home advertising, DOOH) puolestaan on sananmukaisesti digitaalinen versio perinteisestä ulkomainonnasta. Digitaalinen ulkomainonta on yhä suositumpi mainonnan muoto erityisesti kasvukeskuksissa.

Perinteiseen mainontaan verrattuna digitaalisella ulkomainonnalla toteutat näyttävää ja vuorovaikutuksellista viestintää still-kuvina tai videona. Tavoitat ulkonäyttömainonnalla kuluttajat arjen tavanomaisilta reiteiltä ja voit tuoda tuotteitasi sekä palvelujasi esille vuorokauden ympäri – tai juuri silloin, kun haluat.

I-Medioilla on kattava kiinteiden ulkonäyttöjen verkosto Seinäjoen kaupunkialueella ja verkostoa laajennetaan jatkuvasti. Ulkonäyttöverkostoa tukee Seinäjoen vilkkaimpiin kauppakeskuksiin sijoitetut infotaulut ja Seinäjoen paikallisliikenteen busseihin sijoitetut mainosnäytöt. Lisäksi tarjolla liikuteltavia ulkonäyttöjä esimerkiksi tapahtumien käyttöön. Kaikki ulkomainoskampanjat voidaan räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan.

5 vinkkiä digitaalisten ulkonäyttöjen mainossuunnitteluun:

  1. Näyttömainonnassa seitsemän sanaa on hyvä yleissääntö (huomioi katsojan käyttämä aika ja etäisyys).
  2. Kuvat ihmisistä, varsinkin kasvokuvat ovat tehokkaita.
  3. Vältä valkoista taustaväriä.
  4. Suosi värikkäitä ja vahvoja mainoksia. Ne ovat tehokkaimpia.
  5. Kerää katseita tutuilla muodoilla. Katse hakee ympyröitä, kolmioita ja neliötä. Yksinkertainen on selkeintä ja kaunista.

Ulkonäyttömainonnan muodot

Ota yhteyttä

I-Mediat myynti

puh. 06 2477 205
myynti@i-mediat.fi

Kotimaisen pikaruokaketju Rollsin perustaja ja ketjujohtaja Jouko Huumo tietää, miten tapahtumia, tempauksia ja tarjouskampanjoita järjestetään – ja miten niitä markkinoidaan.... Lue lisää
I-Mediat
Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat Oy on hankkinut 25. elokuuta 2021 tehdyllä kaupalla omistukseensa enemmistöosuuden sosiaalisen median markkinointipalveluihin keskittyvästä MySome Oy:stä. Yrityskauppa toteuttaa Ilkka-Yhtymä-konsernin strategiaa ja laajentaa I-Mediat Oy:n yritysasiakkaille tarjottavien markkinointipalvelujen valikoimaa.... Lue lisää
I-Mediat
”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden,” kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.... Lue lisää
I-Mediat

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Lomakkeen tiedot tallennetaan I-Mediat Oy:n ilmoitusasiakasrekisteriin. Käsittelemme henkilötietoja rekisteriselosteessamme kuvatulla tavalla.

Palvelumme

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme