Premium-mainonta sanomalehdessä

Haluatko, että yrityksesi viesti varmasti huomataan? Sanomalehtien premium-mainonta tarkoittaa mainontaa sellaisissa mainospaikoissa, joissa mainoksella on mahdollisuus saavuttaa kaikkein paras huomioarvo. Premium-mainonta on hyvä valinta silloin, kun tavoitteena on kiinnittää kerralla mahdollisimman laajan yleisön huomio.

Premium-mainospaikat käytännössä

Premium-mainospaikkoja ovat etusivun ohella mm. lisäetusivu, keskiaukeama, keskiaukeaman kiinteä tai irrallinen liite ja muut huomioarvoltaan merkittävien aukeamien mainospaikat.

Lisäetusivu on ikään kuin kokosivun mainos lehden varsinaisen toimituksellisen etusivun päällä. Lisäetusivun avulla yrityksesi voikin olla näyttävästi esillä ensimmäisellä sivulla – koko tabloid-koon laajuudelta. Näin varmistat, että kun asiakkaasi poimii aamun lehden, kohtaa hän ensimmäisenä sinun yrityksesi viestin.

Kun lisäetusivun mainospaikka on käytössä, vapautuu myös lisäetusivun kääntöpuolella oleva sivu mainostamisen tarpeisiin. Lisäetusivu on kustannustehokas ratkaisu kokosivun mainontaan. Lisäetusivun kääntöpuolen mainospaikat ovat kuitenkin riippuvaisia varsinaisen lisäetusivun menekistä, joten niiden tilannetta kannattaa tiedustella suoraan mediamyynnistämme.

Sanomalehden etusivun alaosan mainospaikkojen avulla yrityksesi saa nostettua viestinsä päivän ykkösuutisten rinnalle ja vieläpä kaiken lisäksi kohtuullisen edullisesti.

Keskiaukeaman kiinteä nelisivuinen liite on oivallinen tapa saada kerrottua lukijoille kerralla paljon informaatiota. Esimerkiksi isompien tapahtumien tai tarjouskampanjan markkinointi onnistuu keskiaukeaman kiinteän liitteen avulla. Keskiaukeaman kiinteä liite on nidottu kiinni runkolehteen.

Joko tabloid- tai broadsheet-kokoinen keskiaukeaman irrallinen liite on näyttävä ja lukijan huomion taatusti kiinnittävä kokonaisuus. Erilliseen liitteeseen voit rakentaa juuri mieleisesi näköisen ja laajuisen mainoskokonaisuuden. Jos yritykselläsi on esimerkiksi käynnistymässä laaja, useita tuotteita koskeva tarjouskampanja, on irrallinen liite tehokas tapa saada kaikki tarjoustuotteisiin liittyvä tieto välitettyä potentiaalisille asiakkaille. Liite julkaistaan sanomalehden välissä keskiaukeamalla irrallisena kokonaisuutena.

Tutustu myös muihin sanomalehtimainonnan muotoihin

Ota yhteyttä

I-Mediat yritysmyynti
puh. 06 2477 205
myynti@i-mediat.fi

Seinäjoen paikallisliikenteessä viihdytään nykyään diginäyttöjä katsellen. I-Mediat laajentaa digitaalisen ulkomainonnan verkostoaan Komia Liikenteen busseihin.... Lue lisää
I-Mediat
Modernin markkinoijan olo on usein kuin buffet-pöydässä: kaikkea hyvää olisi tarjolla, mutta mitä valikoimasta olisi syytä valita sille omalle lautaselle?... Lue lisää
I-Mediat
Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.... Lue lisää
I-Mediat

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Palvelut

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme