fbpx

Monikanavaiset tuotteet

Osa Ilkka-Pohjalaisen printti- ja bannerimainoksista myydään yhteen niputettuna. Näitä mainospaikkapaketteja kutsutaan monikanavaisiksi tuotteiksi ja niitä ovat monikanavainen etusivu, monikanavainen kokosivu ja monikanavainen puolikas.

Monikanavaisilla tuotteilla saat samalla kertaa kattavan näkyvyyden niin printissä kuin digissä. Toisin sanoen laajennat kohderyhmääsi ja saat 20-40 % lisää kontakteja. Lisäksi monikanavaisuuden myötä kasvaa mainostoistojen määrä, mikä tutkitusti lisää mainonnan tehoa. Monikanavaisuus auttaa sinua mainostajana laajentamaan mainonnan kohderyhmää printin lukijoista verkkopalveluiden käyttäjiin.

Monikanavaiset tuotteet käytännössä

Ilkka-Pohjalaisen monikanavaisiin tuotteisiin kuuluvat monikanavainen etusivu, monikanavainen kokosivu ja monikanavainen puolikas.

Monikanavainen etusivu sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetun lehden lisäetusivun ja digietusivun. Lisäetusivu ja digietusivu julkaistaan monikanavaisessa paketissa samana päivänä. Lisäetusivua ja digietusivua ei myydä erikseen.

Lisäetusivu on kokosivun mainos Ilkka-Pohjalaisen varsinaisen toimituksellisen etusivun päällä. Lisäetusivun avulla yrityksesi voikin olla näyttävästi esillä ensimmäisellä sivulla – koko tabloid-koon laajuudelta. Näin varmistat, että kun asiakkaasi poimii aamun lehden, kohtaa hän ensimmäisenä sinun yrityksesi viestin. Lisäetusivu myydään osana monikanavaista etusivua, johon kuuluu lisäetusivun lisäksi digietusivu. Näin varmistamme mainoksellesi myös monikanavaisen näkyvyyden.

Digietusivu on tavoittava bannerimainospaikka, joka näkyy Ilkka-Pohjalaisen verkkosivuilla vieraileville. Se mukailee ulkoasultaan painetun lehden etusivua ja se näkyy muun verkkosivusisällön päällä ensimmäisenä, kun sivustolle saavutaan. Digietusivu näkyy yhden verkkosivuilla yhdelle käyttäjälle yhden kerran.

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Monikanavainen kokosivu sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetun lehden kokosivun mainospaikan sekä verkkosivuilla näkyvän Pystyparaati-mainosbannerin. Pystyparaatin kautta tuleva diginäkyvyys voidaan valita kokonaan sille päivälle, kun kokosivu ilmestyy printissä, tai vaihtoehtoisesti seuraavien kolmen päivän aikana. Kokosivu ja Pystyparaati myydään myös erikseen.

Kokosivu on juuri sitä mitä nimi lupaa eli kokonaisen sivun kokoinen mainos Ilkka-Pohjajalaisen printtilehdessä.

Pystyparaati on Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen yläosassa näkyvä banneripaikka. Pystyparaati on pystymallisuutensa eli korkeutensa vuoksi todella toimiva myös mobiilikäyttäjille mainostettaessa. Monikanavaisen kokosivun yhteydesssä Pystyparaati-bannerin näyttömäärä on 25 000 (yksi näyttö per kävijä).

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Monikanavainen puolikas sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetusta lehdestä mainospaikan, joka voi olla kooltaan 5 x 180, 3 x 365 tai 2 x 365. Verkkosivujen mainospaikoista monikanavaiseen puolikkaaseen sisältyy Boksi 1 -banneri, jonka näkyvyys voidaan valita kokonaan sille päivälle, kun printtimainos ilmestyy, tai vaihtoehtoisesti jakaa näkyvyys seuraavien kolmen päivän ajalle. Monikanavaisen puolikkaan printtimainospaikat ja Boksi 1 myydään myös erikseen.

Boksi 1 on Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen yläosassa näkyvä laatikkomallinen banneripaikka. Monikanavaisen puolikkaan yhteydesssä Boksi 1 -bannerin näyttömäärä on 25 000 (yksi näyttö per kävijä).

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Tutustu myös muihin sanomalehti- ja verkkomainonnan muotoihin

Ota yhteyttä

I-Mediat myynti

puh. 06 2477 205
myynti@i-mediat.fi

Lomakkeen tiedot tallennetaan I-Mediat Oy:n ilmoitusasiakasrekisteriin. Käsittelemme henkilötietoja rekisteriselosteessamme kuvatulla tavalla.

Ajankohtaista

Varaa ilmainen markkinoinnin kartoitus

Saat I-Medioilta nyt ilmaiseksi apua markkinointisi kehittämiseen! Markkinoinnin kartoitus on kätevä tapa tarkistuttaa markkinoinnin nykytila ja suunta.Lue lisää

5 + 1 syytä tehdä digitaalista ulkomainontaa

IAB Finland* toteutti viime keväänä suomalaisille markkinoinnin ammattilaisille kyselyn digitaalisesta ulkomainonnasta eli screenmainonnasta. Kyselyllä selvitettiin, millaisia tarpeita ja toiveita mainostajilla ja markkinoijilla on digitaaliseen ulkomainontaan liittyen.Lue lisää

Yritysten sosiaaliseen mediaan panostava MySome osaksi Ilkka-Yhtymää

Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat Oy on hankkinut 25. elokuuta 2021 tehdyllä kaupalla omistukseensa enemmistöosuuden sosiaalisen median markkinointipalveluihin keskittyvästä MySome Oy:stä. Lue lisää

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Lomakkeen tiedot tallennetaan I-Mediat Oy:n ilmoitusasiakasrekisteriin. Käsittelemme henkilötietoja rekisteriselosteessamme kuvatulla tavalla.

Palvelumme

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme

Go to Top