Monikanavaiset tuotteet

Osa Ilkka-Pohjalaisen printti- ja bannerimainoksista myydään yhteen niputettuna. Näitä mainospaikkapaketteja kutsutaan monikanavaisiksi tuotteiksi ja niitä ovat monikanavainen etusivu, monikanavainen kokosivu ja monikanavainen puolikas.

Monikanavaisilla tuotteilla saat samalla kertaa kattavan näkyvyyden niin printissä kuin digissä. Toisin sanoen laajennat kohderyhmääsi ja saat 20-40 % lisää kontakteja. Lisäksi monikanavaisuuden myötä kasvaa mainostoistojen määrä, mikä tutkitusti lisää mainonnan tehoa. Monikanavaisuus auttaa sinua mainostajana laajentamaan mainonnan kohderyhmää printin lukijoista verkkopalveluiden käyttäjiin.

Monikanavaiset tuotteet käytännössä

Ilkka-Pohjalaisen monikanavaisiin tuotteisiin kuuluvat monikanavainen etusivu, monikanavainen kokosivu ja monikanavainen puolikas.

Monikanavainen etusivu sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetun lehden lisäetusivun ja digietusivun. Lisäetusivu ja digietusivu julkaistaan monikanavaisessa paketissa samana päivänä. Lisäetusivua ja digietusivua ei myydä erikseen.

Lisäetusivu on kokosivun mainos Ilkka-Pohjalaisen varsinaisen toimituksellisen etusivun päällä. Lisäetusivun avulla yrityksesi voikin olla näyttävästi esillä ensimmäisellä sivulla – koko tabloid-koon laajuudelta. Näin varmistat, että kun asiakkaasi poimii aamun lehden, kohtaa hän ensimmäisenä sinun yrityksesi viestin. Lisäetusivu myydään osana monikanavaista etusivua, johon kuuluu lisäetusivun lisäksi digietusivu. Näin varmistamme mainoksellesi myös monikanavaisen näkyvyyden.

Digietusivu on tavoittava bannerimainospaikka, joka näkyy Ilkka-Pohjalaisen verkkosivuilla vieraileville. Se mukailee ulkoasultaan painetun lehden etusivua ja se näkyy muun verkkosivusisällön päällä ensimmäisenä, kun sivustolle saavutaan. Digietusivu näkyy yhden verkkosivuilla yhdelle käyttäjälle yhden kerran.

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Monikanavainen kokosivu sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetun lehden kokosivun mainospaikan sekä verkkosivuilla näkyvän Pystyparaati-mainosbannerin. Pystyparaatin kautta tuleva diginäkyvyys voidaan valita kokonaan sille päivälle, kun kokosivu ilmestyy printissä, tai vaihtoehtoisesti seuraavien kolmen päivän aikana. Kokosivu ja Pystyparaati myydään myös erikseen.

Kokosivu on juuri sitä mitä nimi lupaa eli kokonaisen sivun kokoinen mainos Ilkka-Pohjajalaisen printtilehdessä.

Pystyparaati on Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen yläosassa näkyvä banneripaikka. Pystyparaati on pystymallisuutensa eli korkeutensa vuoksi todella toimiva myös mobiilikäyttäjille mainostettaessa. Monikanavaisen kokosivun yhteydesssä Pystyparaati-bannerin näyttömäärä on 25 000 (yksi näyttö per kävijä).

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Monikanavainen puolikas sisältää Ilkka-Pohjalaisen painetusta lehdestä mainospaikan, joka voi olla kooltaan 5 x 180, 3 x 365 tai 2 x 365. Verkkosivujen mainospaikoista monikanavaiseen puolikkaaseen sisältyy Boksi 1 -banneri, jonka näkyvyys voidaan valita kokonaan sille päivälle, kun printtimainos ilmestyy, tai vaihtoehtoisesti jakaa näkyvyys seuraavien kolmen päivän ajalle. Monikanavaisen puolikkaan printtimainospaikat ja Boksi 1 myydään myös erikseen.

Boksi 1 on Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen yläosassa näkyvä laatikkomallinen banneripaikka. Monikanavaisen puolikkaan yhteydesssä Boksi 1 -bannerin näyttömäärä on 25 000 (yksi näyttö per kävijä).

Katso esimerkkisivulta, miltä Ilkka-Pohjalaisen banneripaikat näyttävät sivuilla vieraileville: ilkkapohjalainen.fi/bannerit

Tutustu myös muihin sanomalehti- ja verkkomainonnan muotoihin

Ota yhteyttä

I-Mediat myynti

puh. 06 2477 205
myynti@i-mediat.fi

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden,” kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.... Lue lisää
I-Mediat
Sisältömarkkinointi on yksi tehokkaimmista keinoista luoda ja nostaa yrityksen brändiä. Itse rakastan henkilötarinoita ja datan mukaan niitä rakastavat muutkin.... Lue lisää
I-Mediat
Juhannus vaikuttaa Ilkka-Pohjalaisen aineistoaikatauluihin ja ilmoitustilavarauksiin. Lue vaikutukset tästä artikkelista.... Lue lisää
I-Mediat

Tilaa uutiskirjeemme

Uutiskirjeen tilaajana saat sähköpostiisi markkinoinnin uusimmat kuulumiset ja tiedon mainostusmahdollisuuksista.

Palvelumme

Kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja mainonnan palvelumallimme auttaa yritystäsi tavoitteiden saavuttamisessa.

Kaikki palvelumme