Hyppää sisältöön

Tee mainontaa, joka huomataan

Tämä opas auttaa sinua ja yritystäsi tekemään sanomalehtimainontaa, joka huomataan ja joka toimii. Saat oppaasta vuosien tutkimustietoon perustuvia vinkkejä sanomalehtimainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Oppaassa esitetyt vinkit perustuvat tuhansiin tutkittuihin mainoksiin, joita on julkaistu Kärkimediaan kuuluvissa lehdissä viime vuosien aikana. Tätä tietoa käytetään yleensä vertailukohtana, kun selvitetään, miksi jokin mainos toimii ja toinen taas ei.

Nyt tämä arvokas tieto on koottu yksiin kansiin ja on maksutta kaikkien oppaan lataajien ulottuvilla.

Oppaan luettuasi tiedät, mitkä ovat kuusi tärkeintä sanomalehtimainoksen huomioarvoon vaikuttavaa tekijää ja miten käytät niitä hyödyksesi mainonnan suunnittelussa.

Mikä merkitys on sanomalehtimainoksen koolla? Entä miten mainoksen huomioarvoon vaikuttaa sen sijainti lehdessä? Mitä mainoksessa kannattaa sanoa ja mitä visuaalisia elementtejä ei missään nimessä kannata unohtaa?

Lataa opas ja nappaa vinkit

Laadimme tämän oppaan auttaaksemme sinua onnistumaan sanomalehtimainonnassa.

Täytä oheinen lomake, ja saat oppaan heti luettavaksesi – täysin maksutta.

Haku