Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.

Kärkimedian tuottaman tutkimuksen mukaan monikanavaisuuden hyödyntäminen mainonnassa nostaa mainostajan tunnettuutta lähes 60 %, kasvattaa mainostajan positiivista mielikuvaa 40 % ja aktivoi mainosten tavoittamia kuluttajia kolminkertaisesti yhteen kanavaan keskittyvään mainontaan verrattuna (Kärkimedia Paneeli 2017).

Monikanavaisuus siis todistetusti lisää mainonnan tehoa – ja juuri siksi jokaisen yrityksen kannattaisi hyödyntää sitä.

Miten monikanavaista mainontaa sitten tehdään? Tämä kysymys mielessä päätimme kirjoittaa pikaoppaan monikanavaisesta mainonnasta. Voit ladata sen alla olevan painikkeen kautta ilmaiseksi.

Lataa opas >