I-Mediat isännöi syyskuussa yhdessä Myynninmaailman kanssa Markkinointifoorumia, jonka teemana oli tänä vuonna rohkeus. Nyt on aika paljastaa Vuoden markkinointiteko -tunnustuksen voittaja.

Markkinointifoorumi syntyi, kun Seinäjoen alueen markkinointialan toimijat yhdistivät osaamisensa ja intohimonsa auttaa yrityksiä markkinoinnin haasteissa. Markkinointifoorumin kunnianhimoisena tavoitteena on kasvattaa alueen osaamispääomaa verkostoitumalla ja tietoa jakamalla.

Tämän vuoden tapahtumassa puhujat kertoivat, miten hyvin suunniteltu ja toteutettu markkinointi löytää asiakkaat, herättää kysyntää ja kasvattaa myyntiä. He näyttivät esimerkkien kautta, miten markkinoinnista tehdään myyntivaltti ja miten paljon siihen tulee investoida, jotta tuloksia syntyy. Kiitos kaikille puhujille ja tapahtumaan osallistuneille!

Vuoden markkinointiteko 2020

Markkinointifoorumissa julkistettiin äänestys Vuoden markkinointiteosta. Äänestyksen tavoitteena oli löytää markkinoinnin saralla aktiviinen alueemme toimija, joka ansaitsisi tulla palkituksi tunnustuksella.

Saimme äänestyksen ensimmäisessä vaiheessa huikean määrän ehdotuksia eri yrityksistä, henkilöistä ja kampanjoista. Näistä valitsimme jatkoon neljä ehdokasta:

Ja voittaja on…

Vuoden markkinointiteko -tunnustuksella palkittiin Henua Organics, joka keräsi suurimman äänipotin. Perustelut palkinnolle ovat seuraavat:

”Seinäjokinen luonnonkosmetiikkabrändi Henua Organics on lähtenyt isosti ja rohkeasti liikkeelle – markkinointiin luottaen ja kansainvälisyys kirkkaasti mielessä. Kuluneen vuoden aikana yritys on noteerattu hienosti, ja sen tuotteisiin ovat ihastuneet niin muotiraamatut kuin luksusputiikitkin ympäri maailman.”

Vuoden markkinointiteko -tunnustus HenualleHenuan Organicsin Anu Nurmela vastaanotti Vuoden markkinointiteko -tunnustuksen. Kuva: Jenna Koivisto
 
Onnittelumme Henua Organicsin yrittäjille ja taustaorganisaatiolle!