I-Medioiden Jemma on uudenlainen mainonnan ratkaisujen varastomyymälä, josta mainostaja löytää kuukausittain vaihtuvat tarjoukset tavoittavista mediatiloista ja toimivista markkinoinnin ratkaisuista.

Hyvät tarjoukset hyvässä Jemmassa

Vuosi 2021 ei ole vielä päässyt kunnolla edes alkuun, kun I-Medioiden myyntiosastolta kuuluu jo kummia. Uuden vuoden kanssa samaan tahtiin ensiaskeleitaan ottaa uusi mainonnan ratkaisujen ns. varastomyymäläkonsepti nimeltään Jemma.

Luvassa pitäisi olla kuukausittain vaihtuvia tarjouksia mainospaikoista ja markkinoinnin ratkaisuista – mutta annetaanpa puheenvuoro I-Medioiden aluemyyntipäällikkö Mervi Marttilalle.

Hei Mervi ja hyvää alkanutta vuotta! Avaisitko hiukan, että mistä Jemmassa on kyse?

Jemma on I-Medioiden täksi vuodeksi lanseeraama verkkosivusto, josta mainostajat voivat helposti tarkistaa joka kuukausi vaihtuvat tarjouksemme mediatiloista ja erilaisista markkinoinnin palveluista.

Miksi tällainen Jemma on luotu?

Juttu on niin, että markkinoijat ovat lähtökohtaisesti hyvin fiksua porukkaa ja haluavat saada mahdollisimman paljon irti mainontaan ja markkinointiin laittamistaan sijoituksista. Moni mainostaja näkeekin mahdollisuuden siinä, jos vaikkapa jokin kiinnostava mainospaikka on tarjolla puoleen hintaan – viime keväänä suuren suosion saanut Tue paikallista -kampanjamme osoitti sen hyvin.

Me I-Medioilla olemme jo pitkään käyttäneet kaikenlaisia tarjouksia hyväksi omassa asiakashankinnassamme ja myyntityössämme, mutta tarjousten kirjo on ollut vähän hajallaan ja moni alueemme yrityksistä sekä organisaatioista ei ole ehkä koskaan saanut tietää niistä. Tavallaan tässä tuodaan ainakin osa sellaisista tiskin alta -tarjouksista kaikkien nähtäville ja kaikkien hyödynnettäviksi. Tiskin allekin saattaa toki jotain vielä jäädä, joten aina kannattaa olla meihin myös suoraan yhteydessä…

Millaisia tuotteita ja palveluja Jemmaan tulevat tarjoukset koskevat?

Tarjouksia tulee vuoden mittaan olemaan monipuolisesti I-Medioiden koko palvelutarjoomasta. Kerralla tarjouksessa on aina kahdesta kolmeen palvelua tai tuotetta. Mukana tulee varmasti olemaan tarjoushintaisia mainospaikkoja printtilehtiin, verkkoon ja screeneille, mutta lisäksi tulemme nostamaan mukaan myös muita markkinoinnin ja viestinnän palvelujamme, kuten visuaalista suunnittelua tai sisältömarkkinoinnin toteutuksia. Koko vuoden kaikkia tarjouksia ei ole vielä päätetty, joten otamme myös ehdotuksia vastaan!

Suosittelen käymään säännöllisesti Jemmassa katsomassa uusimmat tarjoukset – tai vielä parempi on tilata kuukausittainen uutiskirjeemme, jossa kerromme kaiken muun lisäksi uusimmat Jemma-tarjoukset. (Voit tilata uutiskirjeen tämän jutun alapuolelta.)

 
Mervi MarttilaMervi Marttila suosittelee yrityksiä pitämään
silmällä Jemman kuukausittain vaihtuvia tarjouksia.
Miten tarjoukset hyödynnetään?

Tarjoukset päivitetään kunkin kuukauden alussa Jemmaan ja niihin liittyen voi olla meihin päin yhteydessä joko Jemman sivuilta löytyvän verkkolomakkeen kautta tai sitten suoraan puhelimitse tai sähköpostitse.

Mitä tehdä, jos pelkkä yksittäinen mainospaikka tai markkinoinnin toteutus ei tunnu riittävältä?

Periaatteessahan tällainen yksittäinen mainospaikka tai markkinoinnin toteutus ei juuri koskaan olekaan täysin riittävä ratkaisu sellaisenaan. Itse näen asian niin, että Jemman tarjoustuotteet ovat sellaisia hyviä täkyjä, joilla voi täydentää sitä omaa markkinoinnin palettiaan ja tehdä markkinointia piirun verran tehokkaammin sekä pienemmin kustannuksin. Mutta jos tällaista taustalla olevaa markkinoinnin kokonaispalettia ei vielä ole olemassa niin ei huolta, me kyllä autamme tarvittaessa vaikka ihan myynti- ja markkinointisuunnitelmista lähtien laittamaan perustan kuntoon!

 
> Tutustu Jemman tarjouksiin osoitteessa i-media.fi/jemma.