Ensimmäinen Ilkka-Pohjalainen ilmestyi 30.1.2020. Uusi media on avannut mainostajille mahdollisuuksia tavoittaa kohdeyleisöt aiempaa tehokkaammin.

Mitä on luvassa mainostajille?

I-Mediat Oy:n julkaisemien maakuntalehtien Ilkan ja Pohjalaisen yhdistyminen yhdeksi maakuntarajat ylittäväksi maakuntamediaksi on merkkitapahtuma, joka vaikuttaa myös mainostajiin. Ilkka-Pohjalaisen avulla yritykset tavoittavat pohjalaiset asiakkaansa entistäkin kattavammin.

Kokonaan uuden median kohdalla historiatietoja ei sellaisenaan ole olemassa, mutta tässä tapauksessa verrokiksi kelpaa varsin mainiosti Ilkan ja Pohjalaisen luvut. Vuonna 2019 Ilkan ja Pohjalaisen yhteenlaskettu kokonaislevikki oli 53 041 kappaletta (LT 2019) ja yhteenlaskettu tavoittavuus kaikissa kanavissa lähes 290 000 kontaktia viikossa (KMT 2019).

Näiden lukujen valossa on selvää, että Ilkka-Pohjalainen on verraton väylä pohjalaisten kuluttajien tavoittamiseen.

Eikä tule unohtaa sitä huomioarvoa, joka kokonaan uudella maakuntamedialla on. Ilkka-Pohjalainen on jo nyt polttava puheenaihe, johon jokaiselta pohjalaiselta löytyy mielipide. Mielenkiinto uutta mediaa kohtaan tulee jatkossakin olemaan ennennäkemätöntä luokkaa – ja siitä hyötyvät myös mainostajat.

Lataa mediakortti >

Mediakortista (PDF) löydät tietoa Ilkka-Pohjalaisen ilmestymisestä, mainospaikoista sekä hinnoista.

Näin pääset mukaan

Voit varata näkyvyytesi Ilkka-Pohjalaisessa vaikka heti. Mitä nopeammin toimit, sitä varmemmin saat parhaan mahdollisen näkyvyyden uudessa mediassa.

Myynnin, markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijamme auttavat sinua ottamaan Ilkka-Pohjalaisessa mainostamisesta kaiken hyödyn irti. Sinun tarvitsee vain jättää yhteydenottopyyntö ja kertoa hiukan mainostamisen tarpeistasi – me jatkamme siitä.