Mikä rooli markkinoinnilla on teidän organisaatiossanne? Onko se liiketoiminnan kasvun ajuri? Vai onko se välttämätön paha, jota tehdään, koska muutkin tekevät?

Miksi te teette markkinointia?

Haluamme Askel-kampanjamme avulla herättää keskustelua markkinoinnin merkityksestä ja nykytilasta. Me I-Medioilla nimittäin koemme, että kasvu tarvitsee aina vauhdittajakseen vaikuttavia markkinointitekoja.

Kampanjassa alueemme yrityselämästä tunnetut henkilöt näyttävät esimerkkiä kertomalla, miksi he tekevät markkinointia ja minkä he kokevat markkinoinnin ensisijaiseksi tehtäväksi.

Tarkoituksena on saada jokainen yrittäjä, toimitusjohtaja tai myynnin ja markkinoinnin parissa työskentelevä pohtimaan oman organisaationsa osalta seuraavaa kysymystä: “Miksi me teemme markkinointia?”. Kun sinulla on tähän kysymykseen selväsanainen vastaus, on sen varaan hyvä rakentaa markkinoinnin kehittämistä ja ihan sitä päivittäistäkin toimintaa.

> Lue, miksi alueemme yritysvaikuttajat tekevät markkinointia.

Vuosi vauhtiin markkinoimalla – ilmainen markkinoinnin porrastreeni

Askel-kampanjan puitteissa tarjoamme yrityksille myös mahdollisuuden saada apua markkinoinnin kehittämiseen ja sen merkityksen selvittämiseen. Voit varata markkinoinnin tilaa ja mahdollisuuksia kartoittavan täysin ilmaisen markkinoinnin porrastreenin.

Ilmaisen porrastreenin varaamalla saat:

  1. Asiantuntijamme käymään kanssasi läpi markkinoinnin tilanteesi kartoituspalaverissa (kesto n. 30 min, toteutus etänä).
  2. Kartoituspalaverin perusteella tehdyn raportin, jossa esittelemme analyysimme markkinointisi nykytilasta ja kerromme, miten ja mihin suuntaan asiantuntijoidemme mukaan markkinointiasi kannattaisi kehittää.

> Varaa aika ilmaiseen porrastreeniin