
Asiakaskokemusta kehittämässä
I-Medioiden myyntijohtaja Timo Ranta purkaa avoimesti syksyllä 2021 toteutetun asiakaskyselyn antia.Lue lisää

Tue paikallista on palannut!
Suosittu Tue paikallista on täällä taas: Poikkeuksellisten aikojen jatkuessa Tue paikallista -kampanjalle on taas tarvetta – tutustu uusiin tarjouksiimme!Lue lisää

Teemaliitteet ja suurjakelut vuonna 2022
Kaupallisten teemaliitteiden ja suurjakelujen tämän vuoden kattaus on koko komeudessaan julki. Tutustu vuoden 2022 listaukseen ja varmista näkyvyys yrityksellenne sopivassa teemassa tai suurjakelussa.Lue lisää

Työpaikkailmoittelu Ilkka-Pohjalaisessa – vastaukset 7 usein kysyttyyn kysymykseen
Työpaikkailmoitus sanomalehdessä on ikivihreä klassikko, joka toimii samaan aikaan työntekijöiden houkuttelemisessa ja yritysbrändin pönkittämisessä. Mutta mitä työpaikkailmoitusta tehdessä on hyvä pitää mielessä?Lue lisää

Lehtibrändeillemme uudet verkkosivut – 5 tärkeintä muutosta mainostajille
I-Medioiden lehtibrändien verkkosivut uudistuvat merkittävästi ja se tuo myös parannuksia sekä uusia mahdollisuuksia mainostajille.Lue lisää

Muutoksia lehtiemme ilmoitustilavarauksiin ja aineistoaikatauluihin
Ilkka-Pohjalaisen ja kaupunkilehtiemme (Vaasa ja Epari) ilmoitustilavarauksiin sekä aineistoaikatauluihin tulee muutoksia vuoden 2022 alusta lähtien.Lue lisää

Varaa ilmainen markkinoinnin kartoitus
Saat I-Medioilta nyt ilmaiseksi apua markkinointisi kehittämiseen! Markkinoinnin kartoitus on kätevä tapa tarkistuttaa markkinoinnin nykytila ja suunta.Lue lisää

5 + 1 syytä tehdä digitaalista ulkomainontaa
IAB Finland* toteutti viime keväänä suomalaisille markkinoinnin ammattilaisille kyselyn digitaalisesta ulkomainonnasta eli screenmainonnasta. Kyselyllä selvitettiin, millaisia tarpeita ja toiveita mainostajilla ja markkinoijilla on digitaaliseen ulkomainontaan liittyen.Lue lisää
